【短片】【笑聞一分鐘】「太后」臨老要走佬、吳志森移英點解呻淒涼?

//吳志森既然講到咁淒涼,點解當初要走呢?有咩內情呢?至於佢會唔會喺英國「食老本」諷刺英女王,我哋就拭目以待喇!//


走呀、走呀!近期唔少人離開香港移居外地,最新一個就輪到前港台《頭條新聞》主持吳志森,佢日前拍片自爆幾個月前已移居英國, 仲懶神祕咁唔講喺英國邊個城市落腳,但就大呻咩咩咩「淒涼」,「為乜到一把年紀要離鄉別井」,要去一個完全陌生嘅國家慢慢適應生活喎。

 

不過轉個頭,吳志森就牙斬斬話咩咩咩「能夠呼吸一口自由嘅空氣」喎。嘩嘩嘩,過往吳志森做《頭條新聞》嗰陣,成日扮「太后」揶揄政府、抹黑警方係威係勢嘅,唔知佢依家喺英國會唔會「食老本」,做返個諷刺時弊嘅節目,再扮鬼扮馬諷刺英女王,睇下英國係咪會唔追究佢?係咪真係咁自由呢?

 

片尾吳志森仲大派定心丸,叫大家放心,話自己「平安、無事」咁話,究竟吳志森係講反話,定係初嚟報到唔識嘢,其實英國歧視問題嚴重,仇恨案件,暴力事件不斷,好多人夜晚出街都要小心人身安全。呢啲又算唔算有自由呢?

 

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

24
好正
4
心心眼
20
好好笑
3
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • 龙一吟
    龙一吟
    2年前
    0 回應 檢舉
    利用價值已失,係英國近機場dBAR工作吧!
    • 你的光榮,我的榮耀
      你的光榮,我的榮耀
      2年前
      1 回應 檢舉
      佢都歧視中國人好耐。等佢感受吓白種人嘅態度啦

      沒有更多評論

      沒有更多評論