【短片】【笑聞一分鐘】鼓吹大麻合法化當政綱?王進洋歪理死撐唔認錯!

//區議員作為公職人員,王進洋將吸食大麻合法化當做政綱,公然​鼓吹違法,仲要屢勸不改,社會係應該予以強烈譴責!//


咩叫「歪理當真理」,睇吓離島區議員王進洋就知啦。是咁的,曾自爆曾吸食大麻嘅王進洋,繼早前聲稱「大麻並非毒品」之後,又頻頻出po支持大麻合法化。佢日前就收到該區區議會主席余漢坤嘅信件,指佢有關言論涉違區議員操守,提醒佢要謹言慎行。不過王進洋繼續死撐,仲話搲晒頭都諗唔明,咩咩咩「點解爭取大麻合法化係操守問題」喎。


嘩嘩嘩,係人都知喺香港吸食大麻係犯法。一經定罪,最高仲可被判處罰款100萬及監禁7年;而任何人植植大麻,最高亦可被判處罰款10萬及監禁15年。王進洋作為區議員,唔單止無以身作則,依家仲捩橫折曲,將違法嘅事當成所謂政綱,呢啲就係服務市民應有嘅態度?咁樣辜負公眾期待,令區議會信譽受損,唔通咁都無違反區議員操守咩?而且執法部門係咪都要更進呢?


嗱嗱嗱,其實余漢坤都只係善意提醒王進洋啫,不過佢竟然「好心當狗肺」,正所謂「知錯能改,善莫大焉」,但王進洋就屢勸不改,公然鼓吹違法、荼毒市民,呢啲區議員係咪多一個都嫌多呢?


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

8
好正
1
心心眼
2
好好笑
1
令人傷心
11
嬲爆

評論

  • +85291****08
    +85291****08
    2年前
    0 回應 檢舉
    快D拉佢
    • +85291****08
      +85291****08
      2年前
      0 回應 檢舉
      他想坐監
      • 龙一吟
        龙一吟
        2年前
        0 回應 檢舉
        捉佢去驗尿。

        沒有更多評論

        沒有更多評論