對戴耀廷的「浮誇」讚賞?
對戴耀廷的「浮誇」讚賞?

網絡世界,總係充斥千奇百趣嘅文章,大家可能以為關於政治嘅文章,一定係嚴肅、沉悶,但呢種想法係錯嘅。廣男近日喺網上睇到一篇「奇文」,用極度浮誇嘅手法「讚賞」戴耀廷,仲稱戴耀廷「遠遠不是認為自己已經全然擁有,而是希望透過抗爭的實踐、磨練,既幫助自己培養此等美德,亦有助香港成就民主自由」。其實,戴耀廷真係有助香港成就民主自由?佢似攬炒晒全個香港多啲喎!

 

戴耀廷「心靈美麗」?

 

喺某網媒,一個名為郭偉文嘅博客,寫咗一篇題為《戴耀廷的靈性思考及抗爭實踐》,一睇文章開頭,就知道篇文「非比尋常」,文章開頭就寫「戴耀廷,一個心靈如此美麗的人,卻受着現在的折磨、苦難,實在使人難受、悲憤和感慨 …」;尾段就寫「能有如此一位抗爭領袖,實在是香港之福。前路不知還有多少黑暗,但願他能夠堅毅地活出自己的靈性信念,既成就自己,又啟迪他人」。文章嘅具體內容,當然係「歌頌」戴耀廷,但用到咁兀突嘅手法,實在非常罕見!

 

認真講,廣男已經唔能夠用「Over」去形容呢一類文章,文章嘅「讚美之詞」,甚至令人覺得「好假」。文章嘅其中一段,係講到戴耀廷「遠遠不是認為自己已經全然擁有,而是希望透過抗爭的實踐、磨練,既幫助自己培養此等美德,亦有助香港成就民主自由」,廣男先不論戴耀廷對成個香港嘅禍害,喺反對派陣營,佢搞嘅「民主派35+初選」,幾乎攬炒晒所有重要嘅「同路人」,廣男實在唔明白佢點樣成就「民主自由」?

 

戴耀廷「謀殺」民主才對

 

從客觀環境睇,如果唔係戴耀廷喺2014年發動違法佔領、反對派否決政改方案,依家政制已經向前行咗一大步;又或者,如果唔係戴耀廷搞「民主派35+初選」,掀起咗一股「攬炒」議會甚至要同中央「跳崖」嘅思潮,立法會都未必會成為「攬炒政府」嘅目標武器。所以呢,戴耀廷不論係對內,定係對外,都係一個有害民主嘅「危險人物」先真!

 

包括戴耀廷在內嘅反對派政客涉違《港區國安法》而被檢控,傾向支持反對派嘅媒體,當然會用唔同報道、文章以至專訪去為佢哋「漂白」;不過,如果做得「太假」,或者措辭俾人感覺太浮誇,小心「造神」運動,會適得其反呢!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

56
好正
9
心心眼
31
好好笑
18
令人傷心
20
嬲爆

評論

  • 一個人
    一個人
    3年前
    0 回應 檢舉
    嘔呀,戴狗又賣國又呃細路,寫得出咁嘅文章都唔方好人
    • +85298****49
      +85298****49
      3年前
      0 回應 檢舉
      Crazy
      • +85295****77
        +85295****77
        3年前
        0 回應 檢舉
        :no_mouth:

        沒有更多評論

        沒有更多評論