許智峯「走佬再走佬」
許智峯「走佬再走佬」

最近,新聞不斷出現關於幾十名反對派政客因涉犯《港區國安法》而被還押嘅新聞,當中最令囍雨反感嘅,唔係被告以至被告支持者嘅抹黑聲音,而係諸如許智峯、羅冠聰之流不斷喺度抽「政治水」,明明自己走咗佬逃避審訊,仲好意思扮戰友、手足?最新消息,係「流亡英國」嘅許智峯,已經「走佬」到澳洲,佢仲喺社交媒體發表感言,話要轉戰澳洲「繼續面對面的國際遊說工作」,走得咁急,大家話有冇古怪?

 

為香港 還是為家人?

 

對外公開嘅「故事」,通常都係說得「動聽」,例如許智峯喺社交媒體長篇大論,大抵意思,就係話英國、歐洲有羅冠聰等人;美國、加拿大亦有「成熟及緊密的組織」等等,相反「流亡澳洲、全職投入遊說工作的香港政治領袖卻較少」,所以佢決定「轉戰澳洲」。呢個版本,聽落好好聽,但睇政客講嘢,都係睇真啲、聽真啲好。

 

睇返許智峯嘅「感言」,佢提到「考慮了很多國際形勢及策略的分析,也有家庭的考慮」,之後又聲稱「除了客觀的形勢分析外,我家人於澳洲的親友支援亦更多。安頓好家人,就可安心走更遠的路」;恕囍雨坦白講句,去澳洲打國際戰線?似係為家人嘅生活安排多啲囉!之前講過要喺英國、歐洲打國際戰線,轉頭又「飛」咗去澳洲,許智峯講嘢「一時一樣」,大家應該幾時信佢?

 

說好的不尋求庇護呢?

 

如果大家仲有印象,應該記得許智峯之前流亡英國,類似講過「我永遠不會移民,永遠無法在另一個地方落地生根,我的家只有香港」,矢言唔會申請政治庇護,不過今次佢「走佬」澳洲嘅許智峯,就表示「目前未有申請政治庇護的想法,除非日後別無選擇,否則申請庇護會是我最後的選項」,咁即係點?之前又話永遠唔會喺另一地方落地生根,但依家又可能喺澳洲尋求庇護,落地生根?許智峯講嘅嘢,真係信「一成」都死! 

 

最後,囍雨留意到許智峯喺某媒體訪問入面,講到全家流亡,一對子女無法上學,不懂英語的父母亦難有社交時,佢自己「未能釋懷」,稱「唔係我,佢哋唔使搞到咁,搞到佢哋要離鄉別井,以後都返唔到去」,其實許智峯隨時可以返嚟,係佢自己逃避審訊甚至刑責,仲要「連累」家人啫!再講一次,許智峯唔係受害者,而係有份攬炒香港、涉嫌違法嘅禍港政客!


原圖:許智峯facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
4
心心眼
16
好好笑
1
令人傷心
8
嬲爆

評論

  • +85296****41
    +85296****41
    3年前
    0 回應 檢舉
    有無諗過d仔女和老人家呢
    • +85262****67
      +85262****67
      3年前
      1 回應 檢舉
      對此垃圾只能說一講,無X用,叫佢垃圾都抬舉左佢,因為垃圾都可循環再用,佢就連循環再用不值:smirk::smirk::smirk:
      • 龙的傳人
        龙的傳人
        3年前
        1 回應 檢舉
        一家走狗~英美汉奸

        沒有更多評論

        沒有更多評論