又一個「先走佬、後眾籌」騙局?
又一個「先走佬、後眾籌」騙局?

呢排大家睇新聞,會發覺唔少「身有屎」或者「心有屎」嘅政客,接二連三走嘅走、逃嘅逃。廣男噚日睇新聞,又見到一個叫許穎婷嘅人士喺自己facebook宣布「離開香港」。

 

齋聽個名,廣男真係醒唔起佢究竟係邊位;再睇深入啲,先知佢原來係前學民思潮嘅成員,勉強較「為人所知」嘅,可能係佢曾經寫過一篇題為《I am from Hong Kong, not China》嘅文章(大意係「我來自香港,不是中國」)、創立過一個叫「我哋係香港人」(WE THE HONGKONGERS)嘅在美港人組織。依家許穎婷宣布「離開」,咁其實即係走佬?仲有,佢所謂「not China」,何解?係咪好有獨味呢?

 

許穎婷是誰?

 

一個連名都唔多人知嘅人點解要走佬,廣男相當費解!不過人要走,總有千個理由。許穎婷就話自己好難捨、好沉重;「一再拖延良久,最後無奈離開」,然後又話離開只係過程,自己「生為香港人,死也為香港魂」、「但我對重光的決心依然」,仲講到「未來定必活用自己的長處去對抗敵人」云云…

 

簡單嚟講,成個「鋪排結構」又係先講到自己幾咁為勢所逼、但又萬般不捨;然後未來日子就算「流落異鄉」、都必定「忍辱負重」幫香港打國際線咁款,咦!吹到咁好聽,照咁再發展落去,下一步係咪又諗住開專頁搞眾籌呢?唔係廣男多心,事實上呢個套路,許智峯係咁、梁頌恆係咁,依家呢個許穎婷,會唔會又係下一個「先走佬、後眾籌」嘅騙局?

 

一場「口水革命」?

 

如果你問廣男,廣男就話,無論許穎婷依家吹得幾咁係威係勢流流長都好,其本質都好簡單,就係走佬!其實過去呢段時間,呢場所謂「時代革命」裡面,叫人衝、自己鬆嘅例子大家已經睇過唔少,老實講,古今中外歷朝歷代,真係搞革命嘅人都預咗「賭人頭」,但喺香港,果班攬炒派不論老中青,其實個個都喺度「賭口水」!結果到最後,最慘就係果啲信咗政客煽惑而去送頭嘅「衝衝子」,人哋就風光、佢哋就踎監。走佬嘅人,其實仲有咩資格話自己「生為香港人,死也為香港魂」呢?!

 

所以廣男喺度真係要再呼籲年輕人一句,好好睇清楚,你哋嘅所謂「領袖」,依家都變成「揮揮衣袖」一個接一個走咗佬喇!所謂抗爭,總係可以被人講到好浪漫,但當你自己要付出代價嘅時候,永遠都無比沉重。當走佬嘅許穎婷仲可以好風涼咁話「對於自己的僥倖感到無比慚愧」時,廣男真係想講,唔知果啲「不僥倖」嘅人,又可以點?


原圖:許穎婷facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
2
心心眼
19
好好笑
13
令人傷心
17
嬲爆

評論

  • bingkwong17@gmail.com
    bingkwong17@gmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    泛民自己做乞兒,又培養另一班乞兒。終身乞食。

    沒有更多評論

    沒有更多評論