仁慈的代價 換來反咬一口?
仁慈的代價 換來反咬一口?

上月底,醫管局決定對因參與今年2月份「政治罷工」而缺勤嘅員工,僅作扣薪處分,而且仲講到明「不作其他人力資源方面的跟進」。囍雨以為事件可以就此告一段落,原來未完㗎!發動罷工行動嘅「醫管局員工陣線」(簡稱「陣線」),今日(11/12)喺《生果報》刊登頭版廣告,以「罷工不是缺勤」為口號作政治宣示,聲言要「凝聚力量抵抗打壓」。囍雨就有啲睇唔過眼,講真,醫管局只係扣薪了事,已經相當仁慈;依家陣線仲要反咬一口、繼續「抗爭」?!


客觀講,如果有員工連續多日曠工或者缺勤,僱主對其扣薪,其實好正常好合理,而且明顯醫管局喺呢件事情上面,係採取從寬處理,冇話要即時炒人,亦都冇所謂「清算行動」。記得當時囍雨仲話,呢種「處罰」,至少對某部分人嚟講可能太輕,未必起到「以儆效尤」嘅作用。果然,依家陣線就開始反撲,喺今日嘅頭版廣告入面仲拋出兩句狠話:「當日罷工爭取五大訴求,我們無怨無悔。今日凝聚抵抗局方打壓,我們寸土不讓。」


陣線打算如何抗爭?


嗌口下號,可以「好有型」,但囍雨想問下,咩叫「寸土不讓」?即係打算唔接受扣薪?如果係咁,陣線又諗住點抗爭?同醫管局打官司?抑或成班人「總辭」?10個月前,喺香港防疫最緊要嘅關頭,陣線就為咗自己政治利益搞罷工、拖香港防疫後腿;依家香港第四波疫情爆得咁犀利,陣線又想搞事、又攞市民安危嚟較飛?陣線今次又想「凝聚」到幾多人,囍雨唔知,但聽醫護界人士講,近期香港醫療壓力已經逼近飽和點,連ICU(深切治療部)嘅病床佔用率都已經超過七成,喺咁嘅情形之下,陣線都仲要顧住「抗爭」,咁對其他專心抗疫嘅醫護又公平嗎?


局方打算如何應對?


另一個問題,囍雨想問醫管局。當初局方一念之仁,冇換來一句感謝,如今陣線仲要擺出「戰鬥格」反咬,局方今次又打算如何處理?囍雨就話,寬待惡意搞罷工、置市民生死於不顧嘅醫護,其實係與虎謀皮、姑息養奸;必要時,局方應該考慮重新審視決定,對於果班攞住公帑為禍醫護界嘅害群之馬,係咪仲要俾佢哋作反嘅空間?囍雨都係果句,對佢哋仁慈,就係對自己殘忍!


原圖:rthk、生果報fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

20
好正
0
心心眼
8
好好笑
1
令人傷心
26
嬲爆

評論

  • +85293****26
    +85293****26
    3年前
    0 回應 檢舉
    只可以講一句廢柴
    • +85260****34
      +85260****34
      3年前
      0 回應 檢舉
      姑息養奸
      • +85296****99
        +85296****99
        3年前
        0 回應 檢舉
        炒晒佢哋,香港有7百幾萬要搵人無問題順便炒埋醫務委員會,阻住其他有心回流既醫生同護士

        沒有更多評論

        沒有更多評論