民主黨的「新聞自由」
民主黨的「新聞自由」

最近處於「多事之秋」嘅攬炒派大黨民主黨,日前舉行換屆選舉,選出新任正副主席並舉行記者會。囍雨心諗,咁重要嘅政圈動向,大家梗係相當關注啦,所以一眾行家聞風亦都紛紛前往採訪,但據聞偏偏網媒《港人講地》嘅記者當日就被民主黨總部嘅職員拒之門外、唔俾採訪記者會。咁就真係令囍雨費解喇,民主黨以至攬炒派,唔係成日「捍衛」新聞自由、採訪權利、公開透明嘅咩?依家一間合法、正常嘅新聞媒體、循正常途徑進行採訪,你自己反而阻攔,民主黨嘅「新聞自由」,好難捉摸喎!

 

我有邀請你,但拒絕你採訪?

 

囍雨專門向行家了解過件事嘅過程同一啲細節,發覺民主黨嘅講法同處理,好多地方根本講唔通。例如職員唔俾記者入內,理由係《港人講地》記者「沒有回覆邀請函」,但據了解,記者查遍公司電郵同WhatsApp記錄,根本就唔見有任何來自民主黨嘅採訪邀請;記者追問職員究竟發到邊個電郵地址,職員又以「我要電腦先開到個資料庫」為由推嚟推去、最後不了了之。咁其實,究竟民主黨係咪真係向《港人講地》發出過邀請呢?

 

退一步講,就算記者真係miss咗份邀請冇回覆到,如果民主黨真係有心歡迎媒體採訪嘅話,點解又唔接受記者當場報名呢?即係「我有邀請你,但拒絕你報名」,咁唔係好自相矛盾咩?更何況根據囍雨所了解,第一,《港人講地》係喺政府新聞處有註冊嘅正規網媒,唔係果種求其僱個學生、揸部手機就當係「記者」嘅假媒體;第二,民主黨當日嘅記者會並唔係以視像方式進行,媒體都有正常採訪嘅權利,咁如果其他媒體(甚至據稱包括一啲建制派媒體)入得,點解唯獨是《港人講地》要被拒之門外呢?定係民主黨有針對性地篩選媒體?

 

講一套做一套的「新聞自由」?

 

囍雨提出呢個問題,其實係有啲「原因」。睇番《港人講地》嘅一啲報道,早前曾經率先踢爆攬炒派金主黎智英懷疑利用將軍澳工業邨《蘋果日報》總社違規經營、涉嫌欺詐;近期又不斷追蹤報道前立法會議員毛孟靜嘅僭建醜聞…係咪因為咁而被民主黨「標籤」咗唔係「自己友」?囍雨唔知,但講開又講,民主黨、攬炒派人士,唔係一向好支持媒體應該發揮監察作用咩?依家因為有自己人被監察,態度就180度大轉變?如果係咁,就真係同佢哋一直所聲稱嘅「捍衛新聞自由」立場背道而馳!

 

所以囍雨不嬲都話,聽民主黨講嘢,邊句真邊句假,真係好視乎「地點、場合、對象」,好多嘢佢哋都係講一套做一套;對自己一套、對其他人又係一套。最後囍雨想問下,對於今次事件有打壓新聞採訪自由之嫌,記協有咩回應?會唔會發聲、協助?


原圖:《港人講地》圖片


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

9
好正
4
心心眼
7
好好笑
3
令人傷心
15
嬲爆

評論

  • +85295****77
    +85295****77
    3年前
    0 回應 檢舉
    :unamused:

    沒有更多評論

    沒有更多評論