教學生「五星紅旗升不起」?
教學生「五星紅旗升不起」?

公民黨前立法會議員、浸會大學副教授陳家洛日前出席一個香港民研嘅記者會,批評特首林鄭月娥押後選舉係「一意孤行,迴避民情」,對於陳家洛看似又「活躍起來」,有社會人士表示關注,並引述陳家洛幾年前嘅言論「我時時在班上挑戰我的學生,問他們有無想過有天早上醒來, 五星紅旗升不起…要想像它(威權政府)倒下來」。廣男就喺度諗,點解一個大學副教授,可以叫人想像「五星紅旗升不起」呢?


陳家洛適合教書嗎?


對於陳家洛嘅類似言論,其實係唔止一次,佢自己寫文章,亦曾寫到「試想像某天一覺醒來,那象徵着中國共產政權的五星紅旗升不起來了,這個政權真的倒了」,對於呢種引導人去諗或者想像國家「倒台」嘅言論,廣男第一個問題,就係大家容許中國嘅香港特區嘅公立大學,容納呢種教授嗎?


「違法佔領」發起人戴耀廷因為自己犯法、教人犯法而被港大解僱,陳家洛無犯法,但一個公然喺大學課堂、媒體表達「想像國家倒台」嘅政客,點解仲可以喺大學教書?如果公立大學可以容納呢種學者,咁其他學者,係咪又可以用不同方式隱喻或者「煽動顛覆」?廣男就覺得,香港人嘅公帑,絕對唔應該用喺呢種「政客學者」身上。


黑暴問題 也是教育問題


近一年多時間,唔少人都認為黑暴運動爆發,同教育有好大關係,而大專、中學當中有唔少問題老師,更加係教育歪風嘅禍心,佢哋一直喺度醞釀緊反政府、反國家嘅風暴;大家「想像」下,陳家洛喺大學教人去諗「國家倒台」,戴耀廷就喺另一大學教人「違法達義」,仲有其他大家未必認識嘅大學教授或講師「聚沙成塔」,結果一個又一個大學生被洗腦,幾年過去,就發展出黑暴運動。如果繼續俾陳家洛呢類政客留喺大學,某程度上,就係容許政客以學者身份喺大學反政府甚至反中央。


唔少大學嘅管理風格,都係「大事化小,小事化無」,雖然陳家洛相關言論已經發表咗好幾年,但廣男似乎唔見浸大有處理過;喺呢度,廣男想問下浸大,有冇同陳家洛傾過相關問題,有冇警告過佢?依家《港區國安法》已經立法,係咪確保到陳家洛唔會喺校園「以身試法」?對於陳家洛呢種教授,浸大又係咪會一路僱用落去呢? 

 

圖片來源:大公報、RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk


4
好正
2
心心眼
3
好好笑
2
令人傷心
18
嬲爆

評論