戴耀廷又要攬炒又要縮?
戴耀廷又要攬炒又要縮?

攬炒派完成所謂「民主派初選」,雖然攬炒派聲稱初選有60萬人參與好「成功」,但係初選後出現咗一個奇怪現象,就係有份統籌、協調初選嘅前立法會議員區諾軒、東區區議員趙家賢都相繼宣布「退出」初選工作;更離奇嘅係,初選嘅主腦人物戴耀廷都突然宣布「收手」,稱「到了這階段,餘下需要做的已不多」、「過去幾個月的勞累,我希望在未來的一段日子,爭取多一些休息時間,也可以更專注於學術的工作」,囍雨又係果句,攬炒派唔係堅稱初選合法嘅咩,既然合法,做咩要縮?


攬炒派的矛盾


對於區諾軒、趙家賢同埋戴耀廷相繼宣布退出或者「半退出」,囍雨又係果句,攬炒派唔會係成日話初選合法咩,做咩要縮?如果因為外界質疑初選違法就要縮,咁做咩要做抗爭派?叫做抽水派咪算啦!


好老實講,如果初選犯法,區、趙、戴以至其他參與初選嘅人,明顯已經係「犯咗法」,唔會因為初選選舉完成「退出」而免責!喺呢度,囍雨想特別指出,戴耀廷同區諾軒、趙家賢唔同,因為戴耀廷係整個攬炒議會計劃嘅始作俑者、主腦級人馬,如果大家有睇過戴耀廷嘅《真攬炒十步 這是香港宿命》,都會知道初選、35+,其實最終就係要引發「激烈抗爭、血腥鎮壓」,最後就要同中央跳崖攬炒;喺呢個前提底下,如果戴耀廷真係有違法例如觸犯「港區國安法」,罪責一定唔會輕!


入監獄休息吧!


喺呢篇「暫別」感言,戴耀廷好強調自己要「休息」、「專注學術」,其實如果佢想休息,囍雨覺得有一個地方好適合俾戴耀廷休息,就係監獄。大家諗下,如果佢真係有一日要承擔反中亂港嘅罪責而入獄,咁佢喺監獄,可以「遠離煩囂」,又可以專注學術,大家話幾好呢?有啲人話,戴耀廷都係搞下初選啫,無傷大雅,唔需要認為佢係咩「重罪犯」,但囍雨又想指出,2013年佢提出違法佔領時,都係講講下,結果呢?結果就發生咗一場持續79日、百萬計港人受苦受困嘅動亂,今次所謂攬炒派35+,絕對係傷害香港行動嘅「加強版」,而且仲想逐步逐步推進、付諸實行,大家真係唔可以掉以輕心!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

16
嬲爆
2
唔係呀哇
4
搞笑咩

評論