盲反派侮辱市民係「狗」?
盲反派侮辱市民係「狗」?

如果大家以前有睇啲功夫片、劇情片,有時會睇到喺民初年代,一啲喺中國嘅「外國人會所」門外會掛上「華人與狗,不得入內」嘅標語,估唔到類似嘅侮辱字句,會出現喺今日香港,仲要係喺區議員辦事處門口,掛出標語嘅人,就係盲反派深水埗區議員李文浩,佢同劉家衡嘅聯合辦事處門口有張告示,上面印有李文浩議員辦事處字眼,並大大隻字寫上「本辦事處不為任何藍絲提供服務 藍絲與狗不得內進」告示,受到各方猛烈批評。囍雨實在要問下李文浩甚至劉家衡,呢啲告示除咗侮辱政見唔同嘅居民,係咪連動物都想侮辱同歧視埋?!


侮辱居民 選擇服務 涉嫌違法


作為區議員,服務對象應該係區內「所有居民」,依家李文浩(以至劉家衡)收取公帑,但侮辱兼「拒絕」服務政見唔同嘅居民(藍絲),即係揀市民嚟服務?咁即係受資助但又唔做應該做嘅事?當中有冇違反咩法例?有分析就指出,李文浩可能已經觸犯咗《公職人員行為失當罪》,因為相關條例寫明,如果公職人員藉作為或不作為而故意作出「不當行為」,即屬違法;簡單嚟講,即係故意忽略或不履行其職責,依家李文浩貼出標語表示唔服務持有某政治立場嘅居民,確實有一定罪嫌,囍雨覺得執法部門真係要查清查楚!


另一個問題,就係作為區議員、公職人員同社區服務者,唔竭力服務所有街坊,仲要出埋啲咁嘅標語去侮辱同歧視政見唔同嘅居民,道德操守極度有問題;李文浩又夠唔夠膽講,有關標語無侮辱同歧視成分?相關標語仲要連動物都侮辱,社區有呢啲咁無品德嘅區議員,實在係區內居民嘅不幸!


其實無論係李文浩抑或劉家衡,除咗喺辦事處張貼辱人告示外,佢哋一直都利用區議員嘅資源同公權力,不斷喺社區發放誣衊警方、製造仇恨嘅訊息,一時稱「警暴」,一時意指警察「整死人」甚至「強姦」等等;有盲反派議員利用公職人員身份散播假消息,係咪都應該一併處理呢?


李文浩必須公開道歉


據傳媒報道,李文浩受訪時證實有關告示真確,仲話自己受到騷擾甚至恐嚇,囍雨反對任何形式嘅恐嚇,但李文浩係咪應該就不當行為向公眾道歉呢?《港人講地》今日就有記者專程到佢辦事處問佢哋有咩回應,點知李文浩仲擺出一副「我無做錯」嘅姿態,承認標語係佢寫嘅,但就聲稱「標語」係選舉承諾,仲話「藍絲係一件物品」,「狗亦都不是人」。夠膽做唔夠膽認,仲要講歪理去辯解,根本就係「又要威,又要戴頭盔」嘅政棍!


原圖:港人講地圖片


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

45
嬲爆
2
唔係呀哇
1
驚訝

評論