段崇智「縱暴」之過
段崇智「縱暴」之過

中大校長段崇智早前向學生跪低,為佢哋「出頭」發公開信譴責「警暴」,結果一石激起千重浪,其他大學學生有樣學樣,紛紛強逼校長為他們「主持公道」,噚日(6日)科技大學舉行公開論壇,大批學生威逼校長史維譴責警方,史維不肯就範,學生就用粗言穢語指罵佢,最後對話仲變埋流血衝突,有內地生被圍毆「私了」,打到面部流血受傷。廣男感嘆,如果唔係段崇智開咗壞先例,力挺涉違法學生,都未必會發生呢種事,可以預見類似嘅「逼宮」行動肯定陸續有嚟!


威逼校長 襲擊內地生


其實科大生喺周一(4日)就已經包圍過校長史維超過6個鐘,要求讉責「警暴」,而噚日科大生再喺校內論壇,再次威逼史維「出頭」譴責警方,但史維堅持要確實證據先會讉責,學生即時發難、叫囂,仲鬧史維無盡到校長責任等等;之後一個內地生離場果陣,疑因撞倒一個黑衣蒙面本地生,被多人包圍、揮拳毆打,仲有學生幫手開傘阻擋鏡頭,最後衝突中有4個學生受傷。簡單嚟講,就係呢班科大生,已經唔再講道理,只要立場、意見不同,就要大肆抨擊,甚至出手打人!


「逼宮」事件將陸續有來


從客觀角度嚟講,段崇智為大學縱容學生、包庇暴力的確開咗一個極壞嘅先例,自從佢跪低咗之後,港大、公開大學等都先後「出事」,學生陸續要求校長表態、歸邊、讉責「警暴」等,總之就係要迫大學企喺學生嗰邊,如果校長拒絕要求,就包圍、破壞校園;「逼宮」事件不斷發生,暴力程度亦有增無減,令人側目!


廣男覺得最恐怖嘅係,科大生嘅暴力竟然喺校園都「升級」,只係因為輕微碰撞,或者睇對方唔順眼,就當住校長、老師、傳媒面前「私了」圍毆同學,佢哋同黑色暴徒有咩分別?更令人憤慨嘅係喺施襲者身邊舉傘嗰班人,竟然帶定雨傘出席校長論壇,究竟有何意圖?佢哋唔單止無制止暴行,仲要幫手隱藏、包庇,做暴徒幫兇。如今學生變得如此暴力、兇殘,就係因為有大學校長、盲反派政客不斷包庇,廣男喺度諗,大學之後,逼宮風氣會唔會蔓延到中學校園呢?如果會,咁教育界真係會全面「淪陷」……


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

75
嬲爆
9
超無奈
3
無意見

評論

你可能感興趣