大學生「逼宮」歪風蔓延
大學生「逼宮」歪風蔓延

早前中大校長段崇智喺公開對話中被學生「批鬥」之後,就發公開信「撐學生」、「譴責警暴」,但信中就冇半句譴責暴徒暴力,呢種「冇腰骨」嘅做法引嚟唔少批評,亦都造成極壞先例。囍雨今日就見到,繼中大之後,港大一班學生都「有樣學樣」,噚日喺校園裡面聚眾搞「逼宮」,提出「要求校方答應譴責警方」等多個「訴求」。囍雨就喺度諗,如果港大校方又「跪低」,結果會點?最大嘅可能性,就係令到其他大學、院校嘅學生覺得「呢招掂」,然後不斷喺自己嘅學校裡面「複製中大模式」。大家諗下,呢種「連鎖效應」一旦產生,同「綁架」所有大專院校去反政府有咩分別?

 

囍雨咁講,係因為學生提出嘅所謂「訴求」根本唔合理,例如噚日港大學生就提出「要求校方答應譴責警方」、「承諾唔容許警方入校搜捕」、「為被捕學生提供支援及舉行對話會」等,而且發動聯署嘅學生仲對校方下「死線」,揚言校方喺10月28日前冇回覆,會商討「升級行動」,但如果校方「有回應,港大同學會從善如流」。囍雨覺得呢種講法其實語帶威脅,大家諗下,如果校方到時唔表態、或者唔接受學生「訴求」,最後會點?囍雨就話,到時班學生咪又好似中大學生咁,搞「批鬥校長大會」囉。

 

圖將黑暴運動「反黑為白」

 

所以大家要諗,點解依家啲大學生、校友以至呢場反政府運動嘅「幕後搞手」,頻頻咬住各大專院校嘅校長唔放、成日逼佢哋支持「訴求」、譴責警方呢?囍雨就質疑,呢啲人根本唔係志在「學校支援」,而係通過壓迫校長表態,將呢場黑暴運動嘅違法行為反黑為白,繼而確立運動的「正當性」,以「鼓動」更多學生加入違法甚至暴力嘅隊伍。而另一方面,又可以通過逼校長、校方表態、歸邊,變相將學校擺喺反修例、反政府嘅一方。就好似中大校長段崇智咁,當佢「關懷學生」嘅同時,大家又睇下佢有冇譴責過暴徒暴力、教導啲學生唔好去犯法呢?冇!於是自然就會令班學生覺得,只要自己「夠惡」,校長都會「就範、屈服」,「企埋同一邊」。

 

一味迎合學生嘅惡果


其實呢種歪風擴散開去,後果可以相當嚴重。如果身為校長、教育者,一味只係迎合學生嘅「訴求」,而唔係教導佢哋明辨是非,或者可以換嚟學生一時嘅滿意,但下次呢?當學生又有「訴求」,而學校冇法令佢哋「滿意」嘅時候,會有咩後果?浸大校長錢大康就係一個「好例子」,當時佢哋嘅學生會長因為「觀星筆」事件被拘捕,錢大康第一時間表達「關懷」,但等到之後學生得寸進尺、提出更多要求時,錢大康一旦無法滿足,就畀班暴力學生打爛辦公室。事件足以說明,面對暴力、違法,如果你唔企硬反對,咁下一次你就可能成為暴力違法嘅受害者。身為教育者,唔通呢個淺白嘅道理都唔明?


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

28
嬲爆
0
點算呀
2
令人傷心

評論