主動襲警是「英雄」?
主動襲警是「英雄」?

「『岳』英雄是第一個不再被動挨打的人,他選擇了反抗。這種反抗在當今境況下,是被民意接受的。」大家睇到呢段說話,有咩感覺?係咪覺得打人、打警察已經變得「天經地義」?講出呢番話話嘅人,就係《生果報》《果籽》一篇專欄文章,囍雨就喺度諗,原來今時今日襲警,會被人稱為「英雄」,而且民意亦接受咁做。《生果報》評論員以至其專欄作家,為咗反政府,原來已經唔止唔講道理,而係扭曲事實、將歪理變成真理。


不是反抗 是主動襲警!


《生果報》呢篇文章,話果位打警察嘅「岳」英雄為咗「保護」其他示威者,一夫當關,抵擋警察,甚至話佢「無私無畏」、「打動了無數人」,講到呢位「岳」英雄咁偉大,囍雨首先要問下,當日發生咩事先?


話說日前警察喺港島區某停車場附近,有警員正在拘捕懷疑違法人士,當有警員走過果位衣服背面印住個「岳」字嘅青年後(當時警察似乎唔係好似要拘捕佢),呢位青年望一望記者,然後突然襲警,攞出一支狀似伸縮警棍嘅東西主動「扑」警察,同警員打起上嚟,之後逃走,繼而被制服。成個過程,明顯就係有人主動襲警,而且係攞出不知名棍狀物體想「狂打」警察,企圖令在場被捕的其他暴徒逃脫,專欄竟然話呢個「岳」字青年「第一個不再被動挨打的人,他選擇了反抗」、「一夫當關,抵擋警察」,係咪想扭曲事實、誤導他人呢?


英雄化暴徒


除咗事實問題,《生果報》、《果籽》(屬《生果報》)嘅評論員、專欄作家,不斷喺度美化暴徒,甚至英雄化暴徒,到底意欲何為呢?係咪覺得依家仲係「太少」年輕人甚至學生被捕、被告,要多啲年輕人「犧牲」,以達到佢哋嘅政治目的,先善罷甘休?老實講,唔譴責暴徒、暴力已經令人憤慨,不斷美化、鼓吹暴力行為,就更加令人不齒!


一直以嚟,暴徒暴力不斷升級,除咗因為佢哋稱自己有訴求一定要「爭取到底」之外,一個更重要嘅原因,係因為近月一直有政客、媒體喺背後不斷煽動、美化暴力行為,令到激進示威者、暴徒真係覺得自己無做錯,甚至連襲警、掟汽油彈都好似做緊「正確的事」咁;如果訴諸暴力是無可避免,而暴力行為又咁值得「表揚」,點解《生果報》老闆黎智英同其他評論員、專欄作家,唔自己親身上陣呢? 



原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

23
嬲爆
4
唔係呀哇
1
驚訝

評論