許智峯搶手機 盲反派歪理護短
許智峯搶手機 盲反派歪理護短

民主黨立法會議員許智峯「涉」搶女政府人員手機,再攞埋人哋部手機入廁所慢慢「欣賞」,事件引起各方嘩然,就算許智峯本人同民主黨班「大哥」出嚟認錯同道歉都好,民憤明顯似仲未平息。囍雨呢兩日新聞,都發現盲反派仲有啲是非不分嘅人繼續護短,有啲就話許智峯行為不涉誠信,有啲就話許智峯係「可能技術上係犯法」;其實,盲反派為咗包庇許智峯,仲有啲咩係講唔到出口嘅呢?

 

盲反派包庇 歪理太「歪」

 

老實講,盲反派部份人士選擇包庇許智峯,囍雨都預咗架喇,好似之前南區區議員司馬文被揭發佢嘅西貢大宅僭建兼霸佔官地,明明錯到離晒譜,但盲反派班人一樣顧左右而言他,冇一個敢行出嚟講司馬文犯法兼誠信有問題,根本唔適合選立法會。今次許智峯嘅「搶劫案」,當然一樣有盲反派包庇佢啦,例如九西立法會議員毛孟靜就話「許智峯行為魯莽,但不涉誠信」,中大學者馬嶽就話「唔認為係咁大件事,可能(許智峯)技術上係犯法」,囍雨真係想問一句,佢哋知唔知自己講咩架?

 

先講毛孟靜嘅說法,係咪「不涉誠信」嘅行為,道咗歉就冇事呢?其實好多罪犯犯咗法畀人拉之後都認罪、認錯,佢哋一樣冇誠信問題架喎,咁係咪唔駛被罰甚至坐監呢?毛孟靜咁講,以後只要「不涉誠信」又肯道歉,真係「做乜」都得架喎,呢個講法實在恐怖!

 

至於立場一向反政府嘅中大政治學者馬嶽,可能佢知識根基比較深啦,所以諗到青許智峯「可能技術上係犯法」呢個辯解理由;但大家又要問喇,犯法就係犯法,咩叫技術上犯法?許智峯本身仲要係讀法律出身,所作所係明顯又係出於「故意」,馬嶽輕描淡寫講到好似只係打籃球時有人「技術犯規」咁,照佢咁講,下次如果有人因為「政治理由」而「搶劫」、「非禮」同「強姦」咁,能唔能夠話只係「技術上係犯法」,用心其實好善良呢?

 

盲反派「繼續吹」吧

 

其實,事情發展到呢個地步,囍雨覺得啲盲反派人士與其不斷為許智峯搵藉口,不如剩係話佢同民主黨都有道歉,叫大家考慮原諒許智峯啦。呢種搵藉口、甚至搵啲唔關事嘅建制派嚟攻擊嘅辯解方式,只會令人對許智峯更反感;認錯,就要坦誠,一邊話許智峯知錯,一邊又搵啲令人反感嘅藉口,咁市民憎多許智峯兩錢重,真係好正常! 


原圖:RTHK

評論

  • Someone thinks
    Someone thinks
    5年前
    0 回應 檢舉
    「別人不同意的情況下,拿她手機躲進男洗手間,查閱她電話資料發現內藏議員在公眾地方的出入記錄,看完十分鐘後把手機給予他人」不等於「搶手機」,亦沒有侵犯他人私隱,反而是政府侵犯議員私隱,手法不當,應就事件向私隱專員投訴。
    http://someone-thinks.com/

    沒有更多評論

    沒有更多評論