【妙語秒殺】非建制不滿被「監察」? 林超榮:「如果你準時開會、準時投票,就唔駛別人提你」
【妙語秒殺】非建制不滿被「監察」? 林超榮:「如果你準時開會、準時投票,就唔駛別人提你」

民主黨立法會議員許智峯因為搶手機事件而被捕,但民主黨主席胡志偉在內的非建制派人士事後竟然為他「抱不平」,稱不應把正前往屯門探望家人的許智峯拘捕,認為警方的做法明顯不符合應有的常規及常識,而應透過預約拘捕形式處理。且事後更一再轉移視線,企圖把事件責任推向所謂的政府「狗仔隊」監察議員云云。

 

對此,資深傳媒人在「頭條POP NEWS」的聲音導航專欄中,便為小市民抱不平道:「十幾萬選個立法會議員,佢哋遲到早退,自己本份都做唔好,還說別人監察佢、騷擾佢,如果你準時開會、準時投票,就唔駛別人提你。做好本份就唔駛畀人監控,納稅人都慳番啲錢。你又唔駛話畀人侵犯私隱,咁就最公平,但你哋又不肯咁做。」

 

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 16.0px PMingLiU; color: #212121; -webkit-text-stroke: #212121} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 16.0px Helvetica; color: #212121; -webkit-text-stroke: #212121} span.s1 {font-kerning: none} span.s2 {font: 16.0px Helvetica; font-kerning: none}

原圖:中國經濟網圖片

評論