【短片】【笑聞一分鐘】瞓醫院都話有幸福感!林卓廷飽暖思床褥?
//林卓廷你有今日都係自己攞嚟!唔好再搞亂香港喇!//


怪事年年有!泛民特別多?踎監踎咗9個月嘅立法會前議員林卓廷,最近叫人公告天下,話佢瞓醫院有幸福感覺喎!唔通個腦出咗問題?

是咁的,林卓廷最近叫人幫佢喺社交平台貼文分享,話佢上星期一晚 (11月29日)要在監獄醫院宿一宵,竟然係佢被還押9個月以來,咩咩最開心嘅一晚喎!究竟發生咗乜嘢事呢?

林卓廷話果日因為單涉嫌違反國安法嘅案件再提堂要出庭,散庭已經好夜,囚車返到赤柱監獄果陣,所有監倉都已經鎖門,懲教署唯有安排佢一車人去監獄醫院過夜啦。佢話一般人或者會覺得瞓醫院好唔老嚟,但佢就因為瞓咗監獄纖維床墊9個月,突然有張有床褥嘅床俾佢瞓一晚,忽然間有「幸福湧上心頭嘅感覺」喎!林卓廷呀林卓廷!所以話失去才懂得珍惜,你同班手足搞亂香港果陣,有冇諗過正在破壞緊好多人嘅幸福呀?一切都係你自己攞嚟!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
0
心心眼
6
好好笑
0
令人傷心
3
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85291****52
      +85291****52
      2年前
      0 回應 檢舉
      咁鍾意坐監坐成世啦:shrug|type_1_2:‍♂️
      • +85298****49
        +85298****49
        2年前
        0 回應 檢舉
        Excellent

        沒有更多評論

        沒有更多評論