【短片】【笑聞一分鐘】重提40年前「威水史」 莫乃光懶叻教壞細路?

//讀書是為了求增長知識,若果學莫乃光呢種功利讀書方法,真係無前途!//


自從參與攬炒派立法會議員所謂的總辭後,已經潛水多時嘅前議員莫乃光,突然喺社交網站自爆40年前因會考聖經科攞A,所以喺學校攞獎喎,之但係佢奪A並唔係因為佢虔誠喎!


是咁的,佢話因為聖經科只要熟讀兩個福音書同使徒行傳定羅馬書咁上下,讀書嘅範圍加埋比任何其他科都少,所以必攻呢個A咁話。嘩嘩嘩,呢啲咁功利嘅讀書方法,係咪教壞細路呢?讀書係為咗增長知識,若果學佢咁樣走精面法,最後有乜得著呢?


三歲定八十,好似莫乃光呢啲人,細細個就走精面,之前以為有美國撐腰喺度撐暴搞亂議會,仲走埋去美國游說制裁香港,結果國安法一出,咪即刻玩完囉!奉勸佢一句,要痛改前非至好呀!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

17
好正
2
心心眼
16
好好笑
1
令人傷心
2
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • bigmine
      bigmine
      2年前
      0 回應 檢舉
      唔好笑大人個口啦,點叻都係政棍一名,仲要係買個閘添!所以唔該佢收皮啦!
      • +85298****49
        +85298****49
        2年前
        0 回應 檢舉
        Excellent

        沒有更多評論

        沒有更多評論