【短片】【笑聞一分鐘】白鴿黨「安家費」擬閂水喉 離棄坐監黨員爆內鬨?

//乜嘢係大難臨頭各自飛?白鴿黨為大家做咗一次完美示範//


講錢真係失感情!白鴿黨近日有人放風話財政告急,撲水又無望,仲話最多只能捱多一年,要研究縮減對在囚黨友包括胡志偉、尹兆堅、林卓廷同趙家賢嘅財政支援、即係俗稱嘅安家費。雖然,呢班人踎監係自己攞嚟衰,但攬炒派之前咪好鍾意講撐到底、齊上齊落咩?


呢頭有人放風,白頜黨嘅財委會召集人袁海文就打正旗號同傳媒講,財政真係好困難、接近零收入,雖然會努力開源節流,仲已經接觸過受影響的在囚人士,佢哋都話好理解喎,但係就叫個黨「計好條數」後,都會願意共渡時艱嘅。「計好條數」呢四個字真係可圈可點啫,係咪即係叫個黨計清楚條數先再嚟講啦!


睇嚟呢個放棄「踎監手足」大計似乎勢在必行,但嗰頭又遇到好大阻力喎,因為副主席梁翊婷表明:我反對!佢仲話無論點都要頂到白鴿黨頂唔順喎!至於點頂落去呢?佢又無講噃,睇嚟白鴿黨內部可又要上演一場惡鬥嘞!


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

18
好正
5
心心眼
12
好好笑
2
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent

    沒有更多評論

    沒有更多評論