【短片】【笑聞一分鐘】鍾翰林踎監暴肥十公斤 「再坐一會」願望成真?

//鍾翰林認分裂國家同洗黑錢罪,睇怕都有排踎監,唔知佢他日重獲自由時,會再重多幾多磅呢?//


坐監坐到變肥仔?當真?係真㗎,呢件不可思議真人真事嘅主角,就喺承認分裂國家同洗黑錢罪嘅學生動源召集人鍾翰林,目前還押候判,他由去年十月底還押至今,想當日佢奀奀瘦瘦咁,一年間竟然肥咗至少十公斤、即係超過二十磅呀!


據講,鍾翰林還押時仲可以食私飯,咁就證明香港在囚人士待遇,唔係攬炒派所講咁不人道喎。不過,他明明之前受訪話已同家人失去聯絡,他得20歲,又細細個就輟學專心搞事,點解佢咁叠水,可以食私飯呢?聽聞食私飯,一個月要成萬蚊喎,唔通真係……


相信,香港大部正常年輕人都唔會認同坐監係唯一出路。不過,鍾翰林而家認咗分裂國家罪,最重可判無期徒刑,咁佢單案喺區院審,最多只能判囚7年,另外洗黑錢罪最高判囚14年。睇怕佢未來一段長時間都要喺監獄渡過,完全滿足佢話要喺獄中抖抖的期望。


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

23
好正
5
心心眼
15
好好笑
0
令人傷心
1
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 一個人
      一個人
      2年前
      0 回應 檢舉
      養佢一世好過佢害人害物
      • 龙的傳人
        龙的傳人
        2年前
        0 回應 檢舉
        我吾介意纳税养佢~佢坐一世監~我养佢一世

        沒有更多評論

        沒有更多評論