【短片】【笑聞一分鐘】鄺俊宇勤力拍片博攞獎? 網民嘲「鄺神」變「縮神」

//鄺俊宇知道無得留低,就拍片扮勤力,有乜居心先?唔通又係為咗層樓?//


正所謂「要走的始終都要走」,涉及民主派「35+」初選案嘅鄺俊宇,被政府裁定區議員宣誓無效,即時被DQ,本來自被捕後,一直好低調,連社交專頁嘅內容都剷得乾乾淨淨,完全唔講政治嘅佢,唔知係咪因咁大受刺激,終於響YouTube講政治喎。


是咁的,鄺俊宇喺DQ後第二日,上載影片回應被DQ,話咩咩咩「唔捨得唔拍片」,要「繼續留喺頭家,喺各位嘅身邊」,希望同網民一齊倡議更好、更利民嘅措施,仲話「會繼續努力,希望攞最佳勤力獎。」大家明佢講乜嗎?


不過呢,挑通眼眉的網民都好質疑鄺俊宇拍片嘅目的,話「無錢供樓了」、「最緊要層樓冇事」,仲話「佢所有事情都關心,係唔會關心還押既黨友」!完全無人同情佢變「雙失」,先後無咗每個月十幾萬收入,仲要畀人鬧爆,「鄺神」變「縮神」,笑佢縮骨喎!佢若果要撲水供樓,不如都係腳踏實地吧啦!

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
好正
4
心心眼
18
好好笑
3
令人傷心
1
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • acp4711@yahoo.com.hk
      acp4711@yahoo.com.hk
      2年前
      0 回應 檢舉
      Good
      • +85298****49
        +85298****49
        2年前
        0 回應 檢舉
        Excellent

        沒有更多評論

        沒有更多評論