【短片】【笑聞一分鐘】無黨員夠膽選立法會? 白鴿黨等爆跳船潮?

//民主黨為黨員參選立法會設下重重關卡,結果無人報名參與選舉甄選,可謂求仁得仁,但係作為政黨唔參選,仲有存在價值嗎?會唔會引爆退黨潮呢吓?//


最新消息、最新消息!民主黨黨內部甄選參選立法會,噚日傍晚截咗止報名,結果就係一如所料,民主黨主席羅健熙:「所以結果是民主黨今年立法會選舉,如無意外無我們的代表參選,無一個人可過提名門檻,也沒有特別需要表態是否參選。


真係奇聞,話晒係一個政黨,竟然無黨員有興趣選立法會,仲咁理直氣壯?是咁的,民主黨之前召開會員大會話要決定參選意向,結果係決定個黨唔表態,即係唔負責任。明白嘅,話選又怕得失支持者,話唔選,都係會得失支持者,唯有……


但係佢哋又戴定頭盔,橫空加插提高甄選門檻,話有意參選啲黨員喺5個地區支部攞夠40個提名,再報備中委會,然後開特別會員大會畀黨友質詢,再決定係咪畀黨員參選。


點解死路一條?聽民主黨元老李華明講都知啦,作為政黨加插關卡阻黨員參選,無立法會議席,憑乜代表市民?李華明心灰意冷咁話,個黨唔參選,專責為個黨籌款嘅自己,留下來都無乜用,言下之意好明顯,至於其他乳鴿或老鴿會唔會跟住跳船,大家拭目以待。

請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
3
心心眼
12
好好笑
0
令人傷心
0
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    2年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • 龙一吟
      龙一吟
      2年前
      0 回應 檢舉
      「唔表態」即已表態,表達了一切的漢奸党。
      • acp4711@yahoo.com.hk
        acp4711@yahoo.com.hk
        2年前
        0 回應 檢舉
        Good

        沒有更多評論

        沒有更多評論