抽完政治水 參選撈油水?
抽完政治水 參選撈油水?

人大常委會通過修改《基本法》附件一、二,完善香港選舉制度;對於人大嘅修訂,反對派會點睇?佢哋梗係踩得就踩,全力批評啦,例如民主黨前主席劉慧卿,就話選舉以後唔再專業、獨立同客觀,好多候選人同選民都會覺得無意思再去參與,直呼「不如委任啦」。其實,劉慧卿如果咁「睇唔起」選舉,佢有冇勸啲黨友唔好再參選呢?一邊鬧,然後如果一邊繼續參選,會俾人睇唔起呢!

 

反對派當然要「反對」?

 

喺一個電台節目裡面,劉慧卿作為應該「唔會再參選」嘅政客,自然俾仲會選或者做緊議員(區議員)嘅人講嘢放膽得多,當講到新選舉制度時佢就話大家都擔心人身自由同安全,感覺非常沮喪同憂心;對於「民主派」未來嘅參選空間,佢就話自己並非領導層,唔知民主派嘅參選意欲,但坦言參選空間變得好小,即使候選人主動表忠,亦唔能夠掌握當局對於愛國者嘅定義。簡單嚟講,就係質疑新嘅選舉制度,但就無話佢嘅黨友唔選!

 

首先,囍雨要不厭其煩地講,中央出手完善香港選舉制度,既不等於委任,亦唔等於反對派嘅參選空間窄咗,例如依家直選分十個區,民主黨可以繼續去選,甚至連功能組別都可以去選;當中有個前提,就係參選嘅民主黨人要係愛國者,如果有黨員想「攬炒議會」但又想參選,咁當然不可能啦!

 

說話最好「留三分」

 

另一個問題,囍雨建議劉慧卿唔應該對選舉制度踩到咁盡,點解?好簡單一個道理,今日劉慧卿攻訐選舉制度,甚至講到「一文不值」,他朝如果佢啲黨友又參選立法會,咁劉慧卿到時會唔會好尷尬呢?唔通到時話選舉制度唔完美,但民主黨「寸土必爭」?再講嘅就係,咁唔滿意特區政府甚至中央,將來會唔會連區議會都唔參選呢?

 

選舉同議席,就如同一個政黨嘅生命線,劉慧卿作為一個已經「上咗岸」嘅人,講嘢當然「輕鬆」,囍雨睇新聞,民主黨依家應該仲有至少八十個區議員,撇除愛國者原則,呢班人之前參選時都聲明過擁護《基本法》、效忠特區,如果民主黨真係咁「型」,會唔會集體拒絕宣誓?或者下次因為唔想效忠特區而唔參選?批評政府,唔係最令人不齒,批評完、抽完政治水,然後一邊又要爭議席、「撈油水」,先令人睇唔起嘛!


圖片來源:劉慧卿Facebook


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

36
好正
7
心心眼
13
好好笑
2
令人傷心
5
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    3年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      3年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • +85291****08
        +85291****08
        3年前
        0 回應 檢舉
        :blush:

        沒有更多評論

        沒有更多評論