幫李家偉立此存照
幫李家偉立此存照

廣男之前講過,隨著特區政府關於公職人員宣誓效忠嘅《條例》日漸臨近,相信一班反對派區議員都會陸續「表明心跡」。可能因為呢排睇過唔少「扭扭擰擰、卒之留低」嘅例子,所以當廣男睇到反對派屯門區議員李家偉日前宣布唔會宣誓時,都有少少詫異,自然會諗,係咪真先?而且對於佢話「不論宣誓與否,都是一個極為艱難的選擇」,廣男有啲唔明,叫呢班反中央、反政府嘅人宣誓效忠,就話難啫;但唔想宣誓、唔做特區嘅公職人員,有咩咁難放低呢?


講得出,做得到嗎? 


由當初所謂嘅齊上齊落,到如今各有各撐,基本上反對派政客俾人睇到嘅「最真實」一面,就係總會「搵位」幫自己戴政治光環。就例如李家偉依家表明唔宣誓咁,一時就話唔想接受宣誓「緊箍咒」,唔會以言論自由換取留任,唔會忘記抗爭初衷;一時又指摘政府宣誓安排其實係想限制區議員嘅言論自由,批評政府「毫不留情打壓區議會」云云。


其實廣男首先最想問,李家偉依家講咁多、話自己唔宣誓,之後會唔會反口先?畢竟,政府通過相關《條例》,最快可能都要下個月,呢段時間內佢會有啲咩「心理變化」,大家真係預估唔到。之前離島區議員王進洋都好堅定話唔宣誓,結果過段時間又話要「再諗下」,再過多段時間直頭變成「會宣誓」。所以廣男建議大家不妨幫李家偉立此存照,唔好到時又好似公民黨嘅余德寶咁,搬啲諸如「唔想拱手相讓建制派」之類嘅理由為自己「名正言順留低」。


政府「打壓」 還是有人越權?


其次,廣男唔明白,咩叫宣誓安排係想「限制言論自由」?當初李家偉參選,都要簽聲明以示自己擁護《基本法》、效忠特區,當時又唔出聲話呢啲安排係「限制言論自由」?再者,何謂政府「打壓區議會」?不如廣男喺度幫大家回顧下,就以李家偉所在嘅屯門區議會為例,之前就試過要求撥款100萬元公帑買「豬嘴」面罩;之後又話要成立「公民權利地區發展委員會」、成立小組「監察及研究警方執法問題」,請大家判斷下,依家究竟係「政府打壓」,定係區議會成為咗反對派嘅越權陣地?


其實,留低好、離去又好,又冇人逼你,何須「理由多多」呢?反對派越係咁,反而越俾人感覺虛偽。就如同當初參選、簽聲明,其實講到明就係要擁護《基本法》、效忠特區,依家換個方式要宣誓,就出嚟「扮型唔妥協」,咁你當初簽嘅聲明又假成點呢?呢啲咪就係反對派囉!


原圖:李家偉fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

39
好正
7
心心眼
22
好好笑
2
令人傷心
6
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    3年前
    0 回應 檢舉
    Excellent
    • +85298****49
      +85298****49
      3年前
      0 回應 檢舉
      Excellent
      • Happy21
        Happy21
        3年前
        0 回應 檢舉

        沒有更多評論

        沒有更多評論