【美國霸權】縱容放生沙特 美國惡晒非首次
【美國霸權】縱容放生沙特 美國惡晒非首次

喺美國霸權之下,「順美者昌、逆美者亡」並唔係一句戲言。事實上,美國經常介入其他國家嘅內部事務,高舉自由、民主、人權同法治等等所謂普世價值去指控人哋國家政府做得唔好,動不動就去制裁一啲美國自己睇唔順眼嘅國,見住美國咁橫行霸道,大家不禁要問:「乜美國真係咁正義嘅咩?」答案梗係唔係啦,最近之嘛,美國總統特朗普就死攬自己個「盟友」沙特阿拉伯,明知沙地派人暗殺異見記者亦無動於衷。今日,就等囍雨同大家上返堂歷史堂,重溫一下美國呢個霸權國家處事係幾咁雙重標準啦!

 

美國包庇盟友是常態

 

沙地王儲派人刺殺異見記者卡舒吉,證據外界就得唔到架喇,不過偏偏講出呢個結論嘅,正正係美國自己嘅情報機構中央情報局。特朗普唔理、唔理自己國家嘅情報機構,堅持話事件「未有定論」,唔肯制裁沙地之餘,仲話明會繼續向沙地售武。大家試想一下,如果呢件事係發生喺同美國唔妥嘅國家身上,美國會點做呢?制裁就少不免架喇,一個唔覺意,美國仲隨時出兵打你添呀,問你驚唔驚!

 

囍雨份人一向好公道,美國偏袒自己「盟友」真係唔係第一次架喇,而且有非常悠久嘅歷史添!就早幾年之嘛,美國另一個喺中東嘅老友以色列,用重型導彈狂轟濫炸加沙地帶,結果導致超過一千人死亡、七千人受傷,死傷者中絕大部份被證實係平民!嘩,炸死平民喎,就算打緊仗都隨時係犯戰爭罪行啦,咁成日扮晒世界警察嘅美國又有咩反應呢?答案係:冇反應!繼續包庇、縱容、維護以色列呢啲咁無人性嘅行為。

 

美國雙重標準有悠久歷史

 

睇到呢度,可能有人會問:美國係唔係對住中東先係咁咋?囍雨可以好肯定答:梗係唔係啦!大家記唔記得西班牙嘅著名獨裁者弗朗哥將軍呀?喺四十年代二次大戰後,弗朗哥成為西班牙統治者,經常大肆搜捕、關押、處死異見人士,但由於佢反對共產主首,因而得到美國支持,在明在間支持佢推行專制獨裁的統治。講到底,一切都係為咗「利益」兩個字,只要美國認為有「利益」所在,佢就會介入、縱客、包庇。

 

香港部份盲反派政客,成日視美國所講嘅嘢係金科玉律,好似逢係美國所講嘅就必然正確,而且神聖不可侵犯咁。好似最近美國國會發表一份不盡不實嘅報告,批評香港高度自治受到中央政府蠶食云云,嗰啲盲反派政客一見到份報告,立刻如獲至寶咁大肆攻擊中央同特區政府,但究竟份報告內容係真定唔真呢?唔使理架喇、唔使知架,抽到水咪得囉!香港市民,大家睇清楚呢班政客真面目未呀?喺大國博奕之時甘願做人棋子,囍雨就真係覺得好可恥喇,唔知大家又點諗呢?




原圖:新華網

 

2
超無奈
2
嬲爆
3
唔係呀哇

評論