市民冷淡對待反對《逃犯條例》修訂
市民冷淡對待反對《逃犯條例》修訂

「你是否反對《逃犯條例》修訂?」我問了一些街坊、朋友這一題目。以下一些內容反映了他們對修訂《逃犯條例》的看法。

 

「我覺得唔關我事,我係普通打工仔,返工放工,根本無諗過犯罪,都唔知佢哋反乜。」的確,絕大多數的香港人是普通打工仔,正所謂手停口停,平日忙着工作,多數人放假都留在家裏休息,或者出去旅行。大家都是良好市民絕不會想過犯罪,也不會犯罪,只想過安穩日子。

 

「如果係逃犯,就應受到法律審判,點可以逍遙法外?我唔係逃犯,點解要反對?」回答的人有點激動。在他看來任何人只要犯罪就應該受到法律審判,受到懲罰,這是天經地義之事。

 

「平生不做虧心事,半夜敲門也不驚。」心存正氣之人,就有這種從心而發的底氣。街坊說:「你叫反對的人來,我同佢辯論。」他說只要問他們一句,「你哋係唔係行得正,企得正?如果係,你哋驚乜?如果唔係,咁你哋驚係你哋自己的事!」

 

「我反對屋企成為殺人犯、強姦犯、恐怖分子呢啲重犯的巢穴。」「無理由因為反共、恐共而要將香港變成窩藏重犯的巢穴。」誰願意看到世界最安全的城市之一變成世界重犯的窩巢?

 

「我贊成修訂,因為我要保障自己,同屋企人。」「大家都知香港係自由港,自由出入,如果全世界的罪犯都知香港無逃犯引渡條例,犯咗罪都走來香港,咁仲得掂?」「香港將來會唔會變成罪惡城市?我哋生活喺香港咁就好無保障啊!」

 

「我睇新聞話,有建制派政黨要求再放寬?係唔係啊?邊個提放?,我反對邊個!」「你要幫我提出反對放寬,我認為而家已經好寬。無牙老虎,立咗等於無立,香港也會是逃犯天堂。」本來以為談到放?修訂《逃犯條例》會得到更多人認同,卻不知立即遭來反對聲音。研判社情民意,還是需要深入社區,聽聽居民的心聲。

 

各位讀者可以留意一下,身邊的朋友談論修訂《逃犯條例》的熱度?也可以自己去了解一下他們的看法?支持的理由是甚麼?反對的理由是甚麼?

 

原文轉載自《都市日報》 2019年6月6日


原圖:RTHK

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
13
支持
2
好正
0
無意見

評論