如准我繼續留下 我便留下?
如准我繼續留下 我便留下?

如准我繼續留下 我便留下

你說一句 我便停留

讓愛昇華 總為你牽掛

卻不懂講出真話

 

如准我繼續留下 我便留下

你的心裡 已亂如麻

力竭筋疲 倚傍我好嗎

再不須分真假 接受變化 ……

 

近日睇到「視帝」羅嘉良嘅新聞,唔知點解就令廣男諗起佢首《准我留下》。聽下聽下,原來呢首歌好「應景」,尤其適合反對派嘅區議員聽,點解?事關唔少對宣誓問題「扭扭擰擰」,到最後都係「如准我繼續留下 我便留下」;除咗之前講到明會離任、依家又話留低嘅離島區議員王進洋之外,連出名「觸摸唔到」嘅油尖旺區議員陳梓維都決定宣誓。其實,想留低「為市民服務」好,定為錢想留低都好,直接講咪得囉,講咁多「理由」,反而俾人感覺仲虛偽,好心唔好咁造作啦!

 

因為被釘上 所以我宣誓?

 

首先,真係要講講人稱「維維」嘅陳梓維,佢喺社交平台先話自己「不畏強權,處事認真」,然後話鋒一轉,就話「可惜同時,收到大陸親友通知我,其公安部門已搵了我大陸親友約談」,跟住表示「我相信我作為新移民身份已成中共眼中釘,所以在此決定會跟隨會宣誓的民主派誓」。既然「維維」不畏強權,又點會怕中央呢?又或者,如果已經成為中央嘅「眼中釘」,咁仲宣誓?唔怕俾人DQ咩?「維維」嘅思維,真係唔係廣男呢啲平凡人所觸摸到。

 

除咗「維維」,廣男當然亦要講下一時話唔宣誓、一時「未決定」,依家又話「留低」嘅離島區議員嘅王進洋啦!呢個反口覆舌嘅反對派政客,聲稱「留下來,多一個工具,口號雖然係旗幟;口號雖然是旗幟,但現在來說,也只是其次」,廣男又想問下,佢如果宣誓「留低」,所謂「多個工具」,係咩工具?廣男睇落去,似係多個「生財工具」多啲囉!

 

小心賠了夫人又折兵

 

其實,不論係想點,為名好,為利也好,反對派區議員想宣誓留任,最應該做嘅唔係喺度公開或者向傳媒「打嘴炮」,而係以行動證明自己係擁護《基本法》、效忠特區,以至證明自己係愛國者。老實講,反對派要參政、做議員,無問題,但如果言行舉止都被人認為係「反中亂港」分子,而仲想宣誓搏「留任」,之後宣誓但最後俾政府DQ,咁就真係「賠了夫人又折兵」喇! 


原圖:陳梓維fb、王進洋fb


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

13
好正
0
心心眼
18
好好笑
0
令人傷心
7
嬲爆

評論

  • +85298****49
    +85298****49
    3年前
    0 回應 檢舉
    Excellent

    沒有更多評論

    沒有更多評論