「識時務者」鄭松泰
「識時務者」鄭松泰

港府早前宣布將會修例,建議訂立公職人員違誓處分機制,並設立「正負面清單」清單列明「擁護基本法、效忠特區」嘅定義。草案一出,唔少人即刻諗起立法會議員鄭松泰,因為佢之前因侮辱國旗同區旗被判罪成, 想知到底佢會唔會喺修例通過之後被DQ。正當社會議論紛紛之際,鄭松泰即時出嚟回應,重申自己已經為事件致歉同承諾「改過遷善」,會繼續擁護《基本法》;佢仲話日後如果有幸當選連任,「必在宣誓就職之時再次公開宣示之」。廣男覺得,鄭松泰知錯能改咁咪幾好囉,反對派都應該向佢學習,做好忠誠反對派嘅角色。

 

醒目的鄭松泰

 

廣男覺得,鄭松泰都算係「識時務者為俊傑」,舊年反對派對係咪接受「延任」仲係扭扭擰擰嗰陣,鄭松泰就率先表態會留任;之後反對派搞立法會總辭,佢又無跟大隊,繼續留任。鄭松泰可能係基於議席、名譽地位或薪津嘅考量而作出決定,但起碼做啱咗選擇。依家鄭松泰又對侮辱國旗事件再道歉同重申立場,都算係對其他反對派做出唔錯嘅示範。不過鄭松泰唔能夠只係得把口,日後嘅行為都要俾大家睇到,佢願意改過,符合愛國者嘅標準。

 

並非「清一色」、「一言堂」

 

廣男認為,立法會議員只要係實事求是、理性討論,可以有唔同意見同反對聲音;但係必須遵守底線同原則,唔可以作出危害國安家全嘅行為,亦要擁護《基本法》同香港特區。如果有人心懷不軌,想一邊出任公職,一邊搞「攬炒」、密謀奪權,同中央同港府對抗,咁樣當然絕對係唔能夠容忍。今次當局修例嘅目的,就係想進一步落實「愛國者治港」原則。如果立法會議員都係由愛國者出任,日後拉布、搗亂議會嘅情況應該就較難發生,議會運作就能更加順暢,審理民生、經濟議案就更有效率,咁樣對廣大市民嚟講絕對係好事。

 

「愛國者治港」原則並唔係要「清一色」,亦唔係要「一言堂」,呢一項要求只是相當基本,作為公職人員都應該要做得到。大家要清楚一點,有「一國」嘅前提先會有「兩制」存在,中央對香港有全面管治權。如果有人想「去中央化」、將香港變顛覆國家嘅基地,打算「另起爐灶」,危及到國家主權同安全,中央一定唔會袖手旁觀。


圖片來源:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

20
好正
2
心心眼
12
好好笑
1
令人傷心
5
嬲爆

評論