不開會 如何抗爭?
不開會 如何抗爭?

「你哋有開會,都唔似抗爭;你哋唔開會,又點樣抗爭?」呢句說話,係廣男送俾不理民意、決意「留任」、繼續「糧支」嘅攬炒派議員。為何有此一說?話說噚日立法會開會,喺審議《2019年廣播及電訊法例(修訂)條例草案》期間,竟然大部分攬炒派議員都不在席,於是有建制派議員撤回發言,令二讀辯論結束,最後通過咗相關修訂。廣男唔係要「狠批」攬炒派,但真係有少少忍唔住要笑下佢哋,連開都唔開,你哋點「抗爭」呀?

 

事後,民主黨立法會議員尹兆堅亦承認「甩轆」,仲解釋話「民主派」內部出現溝通不足,以往只靠默契安排人留喺議事廳,表示會「檢討事件」,例如編制「更表」安排議員喺議事廳內發言、列席云云。簡單嚟講,就係衰咗、檢討喇!

 

坦白講,當初話要「留任」立法會,係要抗爭、「守住」議會,有啲分析仲話攬炒派抗爭會越趨激烈,但係,睇返立法會復會後嘅情況,攬炒派基本上除咗點人數、Hea「拉布」同叫下口號之外,基本上係「零抗爭」;當中原因,其實就係《港區國安法》生效,一班攬炒派議員根本就係驚,所以只能「扮抗爭」、「扮做嘢」!

 

說好的拯救「12瞞逃」呢?

 

攬炒派唔「抗爭」,當然唔止得唔開會俾建制派「突襲」嘅孤例啦,之前佢哋決定「留任」,表明要救「12瞞逃」,結果點救?救人方法,原來係喺選票上面寫「Save 12」同喺保安局局長李家超面前「舉牌」,搞到人哋以為攬炒派會做啲乜嘢,原來係「舉牌救人」;另一例子,就係喺立法會資深司法任命建議小組委員會議上,竟然有攬炒派議員投咗建制派議員一票。廣男唔鍾意人「拉布」、搞議會抗爭,但都忍唔住要講一句,好心攬炒派不作為就唔好扮「抗爭」啦!

 

在攬炒派陣營而言,攬炒派議員要「守住議會」,但好「對唔住」,一班攬炒派議員,只係能夠「守住糧支」,守住百萬元薪金,守住近300萬元嘅辦事處開支津貼;見到佢哋嘅「不作為」而無限風光,廣男特別覺得攬炒派當中被捕、被檢控或者入獄嘅「手足」慘,喺同一陣營下,原來反差可以咁大。 

  

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

10
好正
1
心心眼
6
好好笑
2
令人傷心
6
嬲爆

評論