郭家麒「惡人先告狀」
郭家麒「惡人先告狀」

一場疫症,人性盡現,有醫護人員緊守崗位,勞心勞力救治病人,亦有政客借機出嚟搞事、「抽政治水」,就好似公民黨立法會議員郭家麒,指控警方囤積防疫裝備,之後香港警察隊員佐級協會發聲明回應,批評有關言論「指控失實」,但係郭家麒唔單止無正面回應質疑,仲要喺社交網站發文鬧返協會同警隊轉頭,又不斷出言侮辱,話對方「無水平」云云。廣男想講,事件關鍵係郭家麒批評警隊之前根本就無查證過,所謂「囤積」裝備根本就唔係事實!「老屈」完警隊仲要唔肯認錯?


郭家麒指控失實


對於郭家麒嘅指控,其實警方已經澄清過,以外科口罩為例,警隊目前只係得一星期用量嘅存貨,唔夠用先會再向物流署申請攞物資,大部分前線警員每日只獲發一個口罩,而保護衣更加係一直用緊儲備,至今都無申領過一件,咁仲點算係「囤積」裝備先?而且警方經常要喺高風險環境工作,好似押解犯人去急症室、喺病房長時間看守犯人之類,警員都要有妥善裝備保護好自己,唔係點樣去保護市民?郭家麒嘅講法根本就係「老屈」,存心分化警民關係!


不願認錯 一味轉移視線 


廣男覺得,如果郭家麒認為自己無錯,可以攞證據出嚟,等大家理性討論,但係佢又唔回應任何指控,只係一味繼續攻擊其他人,咁樣擺明係畀人講中咗,想惡人先告狀喎!不過廣男都已經見怪不怪,呢種其實係盲反法嘅慣用伎倆,明知自己理虧,無辦法自圓其說,就轉移視線講其他話題,甚至故意挑起其他「火頭」,等大家唔好再追究落去,呢種「遮醜」方式,就算郭家麒唔厭,大家都睇到厭啦!


其實唔單止轉移視線,郭家麒仲經常人身攻擊,去侮辱政敵同睇唔順眼嘅人,上月立法會財務委員會,就多次出言侮辱財委會主席陳健波,最終被逐出會議廳;仲有去年5月,網上熱播一條國歌「快閃」短片,其中一幕有一位坐輪椅嘅婆婆,一聽到國歌奏起就企咗起身,以示對國歌嘅尊重,郭家麒竟然話婆婆好像「神打上身一樣」,歪曲事實話係「逼老人家站立」,借題發揮嚟抹黑國歌法,郭家麒為達政治目的,不惜侮辱他人,品德行為低劣,還配做立法會議員嗎?


圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

28
嬲爆
6
超無奈
5
無意見

評論